لیناسیس

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی

تادیس بیران | سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی بدانید که در صورت رعایت بهره گیری پیشرفت چشمگیری میکنید بصورت عالی و قابل ویرایش در 55 اسلاید و قابل ارائه در کلاس درس انسان و محیط زیست درس 3 می باشد مقایسه اهمیت هوا با آب و غذا بدون تردید نیاز به هوا برای ادامه زندگی، بیش از سایر چیزهای دیگراست .آدمی می ً تواند بدون غذا تقریبا  5هفته و بدون آب حدود 5روز زنده بماند؛ درحالی که بدون هوا بیش از چند دقیقه نمی تواندزنده بماند. هر فرد به طور متوسط و طبیعی در هر 4ثانیه یک بارنفس می کشد. اهمیت هوا فقط به دلیل تنفس کردن موجودات زنده نیست، بلکه وجود هواکره درحفاظت از آنها در برابر اشعه های خطرناک خورشید نیز نقش مهم و اساسی ایفا می نماید. چراامروزه یکی از دغدغه های اصلی مردم هوای پاک و سالم می باشد؟ در گذشته، دغدغه های مردم فقط تأمین نان و آب بود، اما امروزه با رشد فزاینده فعالیت های صنعتی و افزایش مصرف انرژی، تعداد وسایل نقلیه موتوری و رشد شهرنشینی و توسعه عمودی شهرها، داشتن هوای پاک و سالم نیز، به این دغدغه ها افزوده شده است. پدیده آلودگی هوا درمناطق شهری، یکی از پیامدهای صنعتی شدن زندگی انسان است که از حدود سیصد سال قبل شروع و روز به روز بر میزان و شدت آن افزوده می شود. در این شرایط دیدن آسمان آبی با ابرهای سفید برای بیشتر مردم، به ویژه کسانی که در کلانشهرها زندگی می کنند، به یک آرزو تبدیل شده است. آیا تاکنون با خود اندیشیده اید، به چه هوایی، هوای پاک می گویند؟ آلودگی هوا برای افراد مختلف، مفهوم و معنای متفاوتی دارد. به طوری که افراد جامعه، کاهش دید، تحریک چشم، اختلال درسیستم تنفسی و گردوغباری که روی وسایل می نشیند را آلودگی محسوب می کنند. برای یک کشاورز، عواملی که به گیاهان، حیوانات و محصولات کشاورزی زیان وارد می کند، آلودگی محسوب می شود. برای یک خلبان کاهش میزان دید، آلودگی هوامحسوب می گردد و برای صاحبان صنعت فقط مسائل مربوط به مهار آلودگی هوا مد نظر است؛ مفهوم آلودگی هوا از نظرمحیط زیست: اما از نظر محیط زیست وجودهرگونه ترکیب اضافی در هوا، که سلامت و بهداشت جانداران رابه خطر اندازد، آلودگی هوا تلقی می شود. آلاینده های هوا ممکن است به صورت گاز، مایع و یا جامد باشند. پیامدهای منفی آلودگی هوا: آلودگی هوا هم چنین به اجسام، ساختمان ها و اموال مردم آسیب می رساند و رفاه وآسایش عمومی و تعادل طبیعی محیط زیست را مختل می سازد. فهرست مطالب پاورپوینت درس سوم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی هوا نفس زندگی شرح کامل درس 3 گاهی روش هایی که حتی فکرش را هم نمیکنید خیلی خوب و عالی هستند

http://toofanatash.mahdiblog.com/article-19.html

  • تادیس بیران

پاورپوینت فصل سوم زیست شناسی یازدهم تجربی

تادیس بیران | سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

پاورپوینت فصل سوم زیست شناسی یازدهم تجربی برای این پاورپوینت زحمت زیادی کشیده شده تا شما بتونید استفاده کنید و قهرمان درس باشید در حلیکه همگان بدنبال این درس هستند شما هم با استفاده از این پاورپوینت فرصت را از دست ندهید عالی و قابل ویرایش در 72 اسلاید قابل ارائه برای کلاس درس زیست شناسی رشته تجربی می باشد استفادۀ ما از دست و پا به قدری است که تصور زندگی بدون آنها برایمان بسیار سخت است. خوشبختانه امروزه افراد دارای نقص عضو نیز می توانند با استفاده از اعضای مصنوعی تاحدودی بر محدودیت های حرکتی چیره شوند. مطالعات دقیق ساختار ماهیچه ها، مفاصل و استخوان ها، به همراه پیشرفت در علوم مربوط به مواد و الکترونیک، مهندسان را قادر ساخته تا اندام های پیچیده را جایگزین بخش های آسیب دیده یا ناقص کنند. کارآمدی بعضی از اندام های مصنوعی آن قدر بالاست که در پارالمپیک برای جلوگیری از رقابت نابرابر، قوانین سختگیرانه ای برای استفاده از این اندام ها وضع شده است. اندام های حرکتی از چه بخش هایی تشکیل شده اند؟ نحوۀ عملکرد این بخش ها چگونه است؟ چه آسیب های احتمالی اندام های حرکتی را تهدید می کند؟ به چه روش هایی می توان این اجزا را از آسیب حفظ کرد؟ فهرست مطالب پاورپوینت فصل سوم زیست شناسی یازدهم گفتار 1 استخوان ها و شرح ان گفتار2 ماهیچه ها و شرح ان و تا اخر فصل بطور کامل شرح داده شده است گاهی وقت ها با پاورپوینت فصل سوم زیست شناسی یازدهم تجربی میتونید جهش کنید گاهی با استفاده از همین پاورپوینت ها میتونید نمره بیست بگیرید http://telegrafer.rozblog.com/post/19

  • تادیس بیران

پیشرفت در شیمی انتقال الکترون ، جلد 3 مطالعاتی را ارائه

تادیس بیران | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

پیشرفت در شیمی انتقال الکترون ، جلد 3 مطالعاتی را ارائه می دهد که یافته ها در جنبه های مختلف شیمی الکترونی را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است. هر فصل اثری را بررسی می کند که در شیمی انتقال الکترون مسئله ای دارد. فصل 1 در مورد انتقال الکترون فوتوئید شده در مولکولهای انعطاف پذیر گیرنده گیرنده بیاریل است. فصل 2 به انتقال الکترون ناشی از نور در سیستمهای معدنی در فازهای همگن و ناهمگن پرداخته است. این کتاب همچنین جلوه های آرامش هندسی داخلی را در میزان انتقال الکترون سیستم های آمینه محور را در بر می گیرد. واکنشهای انتقال الکترونی پی در پی کاتالیز شده توسط آنزیم های سیتوکروم p-450 نیز با آن سروکار دارد. این متن برای محققان علاقمند در زمینه شیمی انتقال الکترون بسیار مفید خواهد بود.

  • تادیس بیران

پیشرفت در سوخت های سازگار با محیط زیست برای محیط زیست پایدار جدیدترین تحولات در زمینه سوخت های سازگار با محیط زیست را نشان می دهد. دکتر کلاد آزاد و تیم همکارانش آخرین فن آوری های انرژی زیستی و استراتژی های کنترل انتشار را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند و در عین حال عوامل مهم دیگری مانند پایداری محیط زیست و بهبود بهره وری انرژی را نیز در نظر می گیرند. پوشش شامل فن آوری های استخراج سوخت و سوخت تبدیل ، اجرای فناوری های بیوتکنولوژی و روش های بهبود سیستم در صنایع فرآیند است. این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا درک عمیق تری از مفاهیم و راه حل های مربوط به موضوعات پایداری جهانی با هدف دستیابی به انرژی پاکتر و کارآمدتر داشته باشند.

دست اندرکاران صنعت انرژی ، سیاست گذاران انرژی و سازمان های دولتی ، محققان تجدید پذیر و دانشگاهیان این کتاب را بسیار مفید خواهند دید.

  • با تمرکز بر تحولات اخیر در زمینه سوخت های زیست محیطی ، کاربرد مفاهیم در صنایع مختلف در مقیاس متوسط
  • مزایای اجتماعی و زیست محیطی را به همراه تجزیه و تحلیل فن آوری ها و تحقیقات در نظر می گیرد
  • شامل کمک های کارشناسان صنعت و مطالعات موردی جهانی برای نشان دادن کاربرد تحقیقات و فناوری های مورد بحث است
  • تادیس بیران

پیشرفت های در تشخیص سلولی و مولکولی پیشرفت های علمی

تادیس بیران | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

پیشرفت های در تشخیص سلولی و مولکولی پیشرفت های علمی در ترجمه و اعتبارسنجی اکتشافات سلولی و مولکولی در پزشکی را به مجموعه تشخیصی بالینی می بخشد. این شرح و شرح پیشرفت های فناوری در زمینه داروهای تشخیصی سلولی و مولکولی ، ارائه مروری بر زمینه های تخصصی مانند نشانگرهای زیستی ، نشانگر ژنتیکی ، غربالگری ، نمایه سازی DNA ، NGS ، سیتوژنتیک ، رونویسی ، نشانگرهای زیستی سرطان ، پروستات خاص آنتی ژن و سم شناسی زیست نشانگر. علاوه بر این ، اکتشافات جدید و همبستگی های پاتولوژیک بالینی ، از جمله مطالعات مربوط به آنکولوژی ، بیماری های عفونی ، بیماری های ارثی ، مستعد ابتلا به بیماری و توضیحات یا چندشکلی های مرتبط با حالات بیماری را ارائه می دهد.این کتاب یک منبع با ارزش برای انکولوژیست ها ، پزشکان و چندین عضو از حوزه پزشکی است که علاقه مند به درک چگونگی بکارگیری فناوری های برش در تشخیص و مراقبت های بهداشتی هستند.

  • پیشرفتهای علمی فعلی را در ترجمه و اعتبارسنجی اکتشافهای سلولی و مولکولی در تنظیمات تشخیص بالینی نشان می دهد
  • کاربرد روشهای تشخیص سلولی و مولکولی در آزمایشات بالینی را توضیح می دهد
  • تمرکز خود را بر ترجمه آزمایشات بالینی به تختخواب به منظور کمک به خوانندگان در استفاده از جدیدترین فن آوری در مراقبت های بهداشتی است
  • تادیس بیران

پیشرفت در بهزیستی گاو یک مرور کلی در مورد مسائل معاصر

تادیس بیران | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

پیشرفت در بهزیستی گاو یک مرور کلی در مورد مسائل معاصر در امور لبنیات و رفاه گاوها را ارائه می دهد. این جلد مباحث مربوط به رفاه را در برنامه های تحقیقاتی و مزرعه ای مورد بحث قرار می دهد.این کتاب با معرفی سیستم های تولید گاو ، سه حوزه اصلی بهزیستی گاو را در بر می گیرد. ارزیابی رفاه در مزرعه ، اولویت های رفتاری گاو و دیدگاه های جدید در جنبه های خاص مدیریت. فصل ها موضوعات اصلی هر منطقه را مورد بررسی قرار می دهد ، از جمله موضوعاتی از جمله اهداف و تدابیر گنجانده شده در ارزیابی رفاه ، اهمیت دسترسی گاوها به مراتع و درگیر شدن در رفتارهای اجتماعی ، تعامل انسان و حیوان ، اقدامات دردناک و بیماری و چالش متابولیکی.این کتاب با پوشش حیوانات گاو ، گوسفند و خوک قسمت مهمی از مجموعه گسترده تر پیشرفت های در رفاه حیوانات مزرعه است .پیشرفت های مربوط به بهزیستی در گاو با داشتن ویرایشگر خبره و تیم بین المللی همکاری ، یک ابزار مرجع اصلی برای دانشمندان و دانشجویان دانشکده ، دامپزشکان درگیر در ارزیابی رفاه و در حقیقت هر کسی با علاقه حرفه ای به رفاه دام است.محققان برتر این زمینه را گرد هم می آورد تا یک مرور کلی درباره پیشرفت های اخیر در درک رفاه و مدیریت گاوها ارائه دهد.مسائل رفاهی هم برای لبنیات و هم برای گاوها در هر سنی را تجزیه و تحلیل می کند.موضوعات را از منظر اینکه برای رفاه عمومی حیوان از سیستمهای مسکن گرفته تا تغذیه مهمترین چیزهاست ، بررسی می کند

  • تادیس بیران

صدها سال در سراسر جهان فرش ساخته شده است. ساخت فرش

تادیس بیران | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

صدها سال در سراسر جهان فرش ساخته شده است. ساخت فرش با گذشت زمان تکامل یافته و در همه زمینه ها رو به پیشرفت است. این کتاب مروری بر تحولات و نوآوری های موجود در این حوزه دارد ، در حالی که انواع مختلف فرش تولید شده را پوشش می دهد.
پیشرفت در ساخت فرش با پوشاندن انواع مختلف و مورد نیاز فرش ها ، همراه با ساختار و خواص الیاف و نخ های فرش استفاده می شود. باقیمانده کتاب به تحولاتی که در تولید فرش رخ داده اختصاص دارد. مباحث شامل پیشرفت در قالی بافی و کاهش استاتیک در فرش است. در مورد انواع فرش ، از جمله فرشهای پشمی ، سطوح ورزشی نساجی و فرشهای دستباف بحث شده است.
این کتاب با توجه به موضوعات مختلف تحت پوشش و تیم همکاری بین المللی آن ، مرجع ارزشمند و آموزنده ای برای تکنسین های فرش و صنایع مرتبط است.

  • مروری بر پیشرفت ها و نوآوری های اخیر در تولید فرش ارائه می دهد
  • ساختار و خواص الیاف و نخهای فرش مختلف را پوشش می دهد
  • پیشرفت های موجود در قالی بافی را بررسی می کند
  • تادیس بیران