متخصصان اطلاعات باید بتوانند به عنوان یک شریک استراتژیک در هوش رقابتی سازمان خود نقش
تادیس بیران |
چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۰۸ ق.ظ |
۰ نظر
متخصصان اطلاعات باید بتوانند به عنوان یک شریک استراتژیک در هوش رقابتی سازمان خود نقش فعال داشته باشند. نقش آنها بر اساس نیازها و اهداف استراتژیک سازمانشان باید رویکرد "خارج از درون" متمرکز شود. هوش رقابتی برای متخصصان اطلاعاتنقش اطلاعات استراتژیک و اطلاعات در سازمان ها را کاوش می کند ، و ارزش ها و نیازهای اطلاعاتی در سازمان ها را ارزیابی می کند. این کتاب راهنمایی در مورد چگونگی کار استراتژیک با هوش رقابتی ، روش های نظارت و تجزیه و تحلیل و یک رویکرد فرآیند گرا ارائه می دهد. فصل ها شامل بحث در مورد چگونگی تعامل نظارت بر اخبار و هوش رقابتی و چگونگی این فرصت ها برای همکاری بین بخش های مختلف است. موارد مربوط به تجربیات خود نویسندگان هنگام کار با هوش رقابتی در شرکتهای بین المللی نیز گنجانده شده است.
- زمینه جدیدی برای متخصصان اطلاعات است
- دیدگاه هایی در مورد روند جدید در بخش کتابخانه و اطلاعات ارائه می دهد
- یک رویکرد جامع برای
- ۰۰/۰۲/۲۲